رویدادها آرشیو خبر ها
یورنتـه و تـوز هماهنـگ شده اند /  قهرمانی با وجود میلان و اینتر جذاب تر اسـت

یورنتـه و تـوز هماهنـگ شده اند / قهرمانی با وجود میلان و اینتر جذاب تر اسـت

آنتـونیو کونته سرمربی موفق یوونتوس در آستانه دیدار امشب با سمپدوریا در اولین هفته کالچـو در مصاحبه با خبرنگار Sky از شرایط یوونتوس و سری آ گفت .

" توز و یورنته به خوبی با تیم هماهنگ شده اند. فراموش نکنید که توز برای قهرمانی در لیگ با منچستر سیتی بازی می کرد در حالی که یورنته بعد از 1 سال باز نکردن آمده است "

" شما باید صبر کنید. ما یک خرید خوب داشتیم و از همه مهتر توانستیم یورنته را با یک انتقال آزاد به یووه بیاوریم. من مطمئنا که هر دوی آن ها به همراه اوگبونا موفق خواهند بود و دست ( شانس و قدرت ) بزرگی برای پیروزی هستند "

" برای ما فصل با قهرمانی سوپرکاپ شروع شد. دیروز من برای لحظه ای متوقف شدم و به گذشته فکر کردم, کاری که به ندرت آن را انجام می دهم . اما دیدم که ما در 2 سال گذشته چه کارهای فوق العاده ای را انجام دادیم و اینکه همه چیز فوق العاده بود "

رقیب های یووه برای اسکودتـو ؟

" من حرف درستی زدم هنگامی که در لحظات سخت ( رقابت با ناپولی) , گفتم که امیدوارم کاوانی در ناپولی بماند زیرا می دانستم با فروش او پول زیادی بدست خواهد آمد و آن ها سرمایه گذاری بزرگی می کنند و حقیقت همین بود که بعد از آن ناپولی هیگواین را خرید "

" یوونتوس هم با او مذاکره کرد اما ناپولی توانست 35 میلیون را به او بپردازد . همچنین فیورنتینا وجود خواهد داشت که برخلاف سال های قبل از میانه جدول عبور کرده و من فکر می کنم که با تیم های قدرتمند برای اسکودتو جدال خواهیم کرد مانند رسیدن به اهدافی بزرگ و معتبر "

" نباید فراموش کرد که میلان فصل قبل برای بالوتلی 24 میلیون پرداخت کرد. و اینتر که فکر می کنم بازیکن و گروه خوبی را در اختیار دارد "


اعتقاد به پوگبا ؟

" من امروز می گویم که پوگبا آن کسی نیست که سال گذشته وارد باشگاه شد. امروز دیگر او یک بازیکن بزرگ است که هر کاری انجام می دهد. او امروز یک مرد بزرگ و قابل اعتماد است. پسری که می خواد واقعا بهتر شود و هرکاری را برای پیشرفت در فوتبال انجام می دهد. و من می گویم که تمام خصوصیات و ویژگی ها را برای تبدیل شدن به شماره یک و نامبر وان بودن دارد "

" امروز او به این حد نرسیده ولی مطمئن هستم که روزی بازیکن قدرتمندی خواهد شد و از داشتن او در تیم خوشحال هستم "


" فراموش نکنید زمانی که ما شروع به استفاده از سیستم 2-5-3 گرفتیم نیمی از بازی ها را در سری آ انجام داده بودیم. ما اکنون خود را در این سیستم پیدا کردیم و مشاهده می کنید که در این سیسنم خوب کار کردیم و الگو ای برای سایر تیم ها هم بودیم "

وداع با جاکرینی ؟

" این هم از مشکلات فوتبال ایتالیا است که یوونتوس باید برای خرید مثلا 20 میلیون بپردازد اما بازیکن ارزشمندی مانند جاکرینی از تیم بزرگی مثل یوونتوس با 7 میلیون جدا شود . اما برای بدست آوردن پول مجبور به فروش بازیکن مهمی شدیم و باید بگویم که من هرگز نمی خواستم که از داشتن بازیکنی مانند او محروم شوم "

اهداف بزرگ ؟

" تیم هایی مانند یوونتوس-اینتر و میلان با ریشه و تاریخ هستند و باید همیشه مدعی برای قهرمانی باشند. اما بعد از آن است که بین بردن و برنده نشدن ( قهرمان شدن و نشدن ) یک تفاوت بزرگ خواهد بود "

" 2 سال پیش هنگامی که زندگی حرفه ای من در یوونتوس بار دیگر شروع شد از من قهرمانی را خواستند اما من گفتم که برای قهرمانی قرارداد نمی بندم بلکه برای داشتن اهداف اساسی و پایه قرارداد می بندم. البته قهرمانی هدف اصلی و نقطه مهم تاریخی است و مطمئنا می تواند چیز فوق العاده ای باشد "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: